Shoppat i Kalmar!


Jag fick lov att stänga av datorn för det började blixtra m.m.
Men nu ska jag visa mina nya kläder m.m. :)


Matthew Williamson for H&M solglasögon i en cool färg! 79.50 kr.

Jag hittade The Fighting Temptations på en mataffär med BEYONCE!<3

Snygga gladiatorsandaler från H&M :)

Snygga jeanshorts från Vero Moda.

Mörkrosa plånbok från Monki :) (dålig färg på bild) 80 kr.

En snygg svart väska för bara 50 kr på New Yorker.

Aprikos/korallfärgad klänning (rea 99 kr) och ett par svarta spetstrosor (49 kr) från Gina Tricot.
(klicka för större bild)
Baksidan på klänningen.

Fin, blommig klänning och chockrosa hotpants från BikBok :)


Såhär ser klänning ut när jag har den på mig :) Den ska
jag ha första gången på bröllop den 15 juli! :)

Och såhär ser den ut i ryggen :)

Nu ska jag dra vidare, ha en bra kväll!:)
Pussar&Kramar, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

über, fina saker du shoppar jämt :D

2009-07-12 @ 20:40:45
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0