Gårdagens shopping!


Just nu steker solen ute och det är 28.5 grader i solen! :) Jag skulle ligga ute och
steka tillsammans med boken "Ljudet av ditt hjärta". Men har redan stekt ute idag
och efter regnet är allt blött..

Här kommer iallafall bilder på mina nyaste inköpta grejer:


Den här skitsnygga t-shirten med fransar köpte jag igår.
Jag tyckte den hade en lite härlig sommar/festival känsla :)
Den kostade 99 kr, från Cubus.

(Klicka för att se t-shirten i profil i större format)

Jag köpte t-shirten i en för stor storlek så den skulle bli lagom lång att ha
leggings i, så den blev lite stor i midjan...


Så det fixas lätt med det här snygga, svarta skärpet, 129 kr, H&M.
(Klicka för att se skärpet i midjan framifrån i större format)

Och dom otroligt snygga fransskorna som jag har på bilderna över
köptes igår också, 249 kr, Skohuset. (I think I'm a little bit in love!)


Jag köpte även dessa skor, i vitt, 299 kr, Skohuset. (Dom svarta köpte jag ju som sagt 1 juni)



Jag köpte även de tre sista böckerna i Twilight serien (ja, jag är en i mängen som blivit beroende),
Bok 2, 98 kr, Lagerhaus.
Bok 3, 159 kr, Åhléns.
Bok 4, 179 kr, Åhléns.
Ett 8GB USB minne, 199 kr, ONOFF.
Två små magneter, 25 kr st, Bokia.


Jag tänkte testa nya Bubbleroom tidningen som praktiskt taget var gratis, 10 kr, ICA.
Så köpte jag en gammal film med MkA Olsen som jag inte hade än, The Challenge, 99 kr, ONOFF.
+ Miss Li's nya skiva "Dancing The Whole Way Home", 159 kr, Åhléns.


- Nu ska jag lära mig texterna så man kan sjunga med när man ser henne på lördag :) -


Så hittade jag denna grymt coola & roliga koppen med
texten " I ♥ My Computer" på,Lagerhaus, 59 kr. Den
skulle jag naturligtvis ha (A)


Och sist men inte minst...

Köpte jag denna jättemysiga, blåa velour myströja, 199 kr, Cubus.
(Här ser ni de vita kilklackskorna på!)

Det här blev ett långt inlägg, med mycket bilder, men jag kände
för att leka modell för att visa mina plagg. Nu ska jag fortsätta
plugga in texerna på Miss Li låtarna som jag inte kan.
Samtidigt ska jag dricka grönt the i min fabulösa mugg ;)

Pusshej sötnosar!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0