Shopping


Jag glömde bort att jag inte visat vad jag shoppade med Elin den första juni:



Snygg body designad av Katy Perry för H&M Fashion Against AIDS, 149 kr, H&M.
Grymt snygg t-shirt designad av grymma Dita Von Teese för H&M Fashion Against AIDS, 149 kr, H&M.
Säsong 1 av "The New Adventures Of Old Christine" på DVD, 249 kr, Åhléns.
Svarta tights, 89.50 kr, Lindex.
Hello Kitty läppglans (ligger på tightsen), 19.50 kr, H&M.
2 DVD filmer, 99 kr, JULA.
Tre snygga behåar, 149 kr st, H&M.
Häftiga trosor (under behåarna), 79.50 kr, H&M.
Svarta strumpor med texten "Mamma är bäst" (en försenad mors dag present bla), 40 kr, Åhléns.
Skitsnygga kilklackskor, 299 kr, Skohuset.

Här är en bild på bara skorna för jag blev ju så kär:

Hur snygga är dom inte?! ^^

Dagens låt: Fashion - Lady GaGa.

Strax dyker det upp bilder på vad jag fick tag på igår :) Pussar & kramar, Sanna!♥

Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

jag äger också de häftiga trosorna :D

supergulliga :*

2009-07-06 @ 16:52:26
URL: http://oliviasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0