animal clips


Nu sitter jag här på redaktionen och lyssnar på bra musik samtidigt som jag kollar min facebook och roliga klipp på tuben. Och jag kom ihåg ett klipp som jag sett förut som är roligt och gulligt. Det är på en katt som är jättesöt och rolig så jag tänkte lägga upp den videon här för alla som kanske inte redan sett den:

Hahaha, alltså jag tycker den är för charmig!♥♥


Och den här videon har jag och Rebecka tittat på minst 100 gånger vecka 41 när hon var här på redaktionen med mig.
Så jäkla härlig hund alltså. Det är vår homie det här ;) ♥♥


Så härlig så det är inte klokt. I LOVE THIS DOG! ;P ♥

Nu sitter jag här på redaktionen där ni kanske har hört att det har blivit en otroligt stor vattenläcka här i Oskarshamn i lördags så en av korridorerna på redaktionen är alldeles sned och man känner sig helt yr när man går där för golvet lutar så mycket. Och i väggarna finns det sprickor. Nu talar de återigen om det på radion. Alldeles utanför huset där redaktionen är så är hela vägen uppgrävd, man måste ta en rejälv omväg för att komma in och ut här. Hoppas allt vatten är där det ska vara hos er ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0