Bäst i historien


Jag bara måste säga att det finns, utan tvekan, INGA artister som är så bra som powerparet Beyonce och Jay-Z. Alla borde ha en sådan STOR respekt för dessa två för inget kan slå dom! I LOVE THEM! Så jävla bra låtar så man bara ryser när man hör dom! Tänkte lägga ut "Run This Town" musikvideon här för den är ju så jävla bra, finns inga ord! Jag känner fortfarande ilska över vad Kanye gjorde på VMA - men låter är för underbar för att sluta lyssna på!


GOOSEBUMPS!!!

OCH såklart, ♥Beyonce♥ - som alla här vet att jag älskar och avgudar. Min förebild och min idol. Hennes låtar har inte bara lärt mig att sjunga bättre, de har också hjälpt mig igenom många svåra stunder. Så en musikvideo som också ger mig GÅSHUD är denna med snygga och talangfulla FRU JAY-Z : BEYONCE GISELLE KNOWLES!! :')


JAG FÅR GÅSHUD OCH BLIR TÅRÖGD FÖR HON ÄR SÅÅÅÅ BRA!! Miss Beyonce kallas ju "Waterworks"
av sina vänner så hon gråter också lätt, precis som jag ;)

Här är en underbar video också, behind the making of "Sweet Dreams" :)


Tänk om man bara kunde få berätta för henne hur underbart vacker och
talangfull jag tycker hon är, på riktigt, in real life.


Nu ska jag och sis titta på Top Model. ENJOY the videos!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Cassandra

hehe...

antar att du har sett:

http://www.youtube.com/watch?v=XlTG07DV2iI



gråter man inte va den vet jag inte vad man gråter av.



och något som ger en rysningar är:

http://www.youtube.com/watch?v=xf1UsqNiS34



hehe. hoppas du gillare om du nu inte sett dem!

2009-10-06 @ 18:20:44
URL: http://cssna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0