Powerparet again!♥


Kom bara på att jag måste visa alla er som missade hur otroligt duktig Beyonce, som vanligt, var på VMA när hon uppträdde med Single Ladies (Put A Ring On It), med lite Sweet Dreams i början :') Här är det iallafall: ^^
Hon är en otrolig sångerska, dansare, skådespelerska och person!♥





Den här videon med Jay-Z måste bara läggas upp också, den är en Live-uppvisning med nya låten Run This Town, den 11 september i år, och Jay-Z's tal i början ger en ju bara rysningar! Och han totalt äger hela scenen!♥ (En liten varning bara, ljudet försvinner där dom sjunger "oppasande" ord.. Just so you know!)
Att påminnas om är att detta hände innan Kanye's dumb-ass-move på VMA
så här tyckte jag fortfarande att han var en härlig person och man ser att
detta var en så kallad "before-show", man märker att han var mycket gladare
och livligare här än nu efter VMA. Men jag kan inte tycka helt synd om honom.
Man ska inte stå och dricka sådär mitt på en gala om man inte är beredd att
ta konsekvenserna! Men Jay-Z är så jäkla bra på scenen att man får C-H-I-L-L-S!!!


Nu ska jag fortsätta lyssna på systerysters "önskelista" inför julen. Här börjas det i tid för vi är ena riktigt christmas-maniacs ;) Ha det mys!



Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0