freezing bus


Påväg till tidningen idag så stannade bussen och jag undrade varför dom inte åkte vidare. Då sa chauffören helt plötsligt att dörren inte gick att stänga så vi kunde inte åka någonstans än. Han ringde någon som skulle försöka fixa det också. Så där satt jag, jättetrött, försenad, och frös som attan trots två långärmade tröjor och en jättevarm, lång, stor halsduk.
Jag lutade mig åt sidan och hade min handväska som kudde och somnade. När jag vaknade till högst 10 minuter senare så var han som skulle försöka fixa bussen där. Då fick jag skjuts av chauffören i en liten buss-bil resten av vägen. Så jag kom över 30 minuter sent och fortsatte frysa i nästan en timme efteråt. Så jag hämtade en kopp varm choklad och satt och värmde händerna mot den tills chokladen inte var varm längre. Jättekul att sitta i en buss med en öppen dörr med nästan minusgrader utanför så det blir samma temperatur inne i bussen. Tusan så jag frös. Ryser vid tanken på det! Nu ska jag fortsätta med lite saker här. Ha det bra och hoppas ni inte fryser som jag! ;)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Det hände mig förra veckan. Var säkert samma buss :S

2009-10-13 @ 13:10:17
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0