Herregud


Herregud, jag hittade nyss en så sorglig nyhet, det är om en kvinna som tog en spruta mot influensa och den förstörde hela hennes liv. Jag vet dock inte om det var för svininfluensan eller inte, men usch vad hemskt, hela hennes liv har blivit förstört, hon kan bara gå baklänges och springa framlänges annars kan hon inte prata riktigt eller gå riktigt.. Usch vad jag är ledsen för hennes skull, kolla själva:
Usch, jag ber för henne och hoppas att de hittar ett botemedel för henne..

Det är så sorgligt när man får se hennes bröllop, så vacker och lycklig. Och nu är allt helt annorlunda :'( Det är så hemskt när sådana här saker händer. Och om det var för svininfluensan så är jag ännu mer bestämd i att inte ta den sprutan. Jag har hört att läkare har stressat fram det här medlet mot svininfluensa så snabbt att de inte hunnit kolla sidoeffekter riktigt. Det har ryktats om plötsliga dödsfall, förlamningar och hjärtfel. Så jag vet inte vilket som är säkrast... Spruta eller ej?

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

INTE spruta!



Sprutan är först och främst till för gravida, gammla och folk som är försvagade tex, hjärtfel, lungfel, immunförsvaret etc.

Finns ingen anledning till varför du, jag, hagge, mamma, pappa mfl ska behöva ta den!

2009-10-25 @ 21:43:29
URL: http://trumvirvel.blogspot.se
Postat av: sara h

haha, tur att det där klippet är fejk då! :o :)

2009-11-03 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0