Last day..


Idag är det min sista dag här på redaktionen :( So sad... Men mitt sista arbete är ett ganska stort så det ska bli kul :') Så har jag såklart smsat med underbaraste Adam!♥♥ Varje dag växer sig mina känslor för honom starkare och jag längtar mer och mer till måndag! :) Och nu har han redan lov så han sitter inne på Facebook och så pratar vi där :)
Idag har jag också mina nya fina skaftskor på mig :) Och Jag har bara ett kapitel kvar i Breaking Dawn! Spännande, spännande! ;) Men vill inte läsa allt nu, vill inte att boken ska ta slut :P  Nu måste jag avsluta för stunden, I've got work to do! ;) Men jag ska inte lämna er här tomhänta, jag har hittat en ny, speciell låt med coola Lady GaGa, jag tycker iallafall att den är riktigt bra så ni ska få ett klipp med den här, det är dock ingen musikvideo, bara en bild:
I think the song's really good! :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0