last night in småland

Nu har vi ätit kvällsmat och nu blir det bara mys resten av kvällen.. Åh, imorgon bitti åker jag hem :'( Usch, jag kommer inte träffa sis mer på hela året.. Men det positiva är ju att jag får träffa min katt igen och sova i en säng :P Och på måndag, fredag och lördag så så har jag dejt 1, 2 och 3 med Adam! :)♥ Och på tisdag ska jag träffa älskade Lina igen!♥ Och underbaraste Elin ska jag också träffa. Saknar mina vänner osv, men absolut inte staden!! Usch vad tråkigt att säga hejdå imorgon... Men jag får komma hem till min säng och sängkamrat imorgon efter ensam 8 timmars tågresa.. Nu ska jag umgås med sis!♥ Ha en mysig lördagskväll!


♥♥♥♥♥Imorgon ses vi igen lilla söta älsklingen!!♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0