made me cry


Dom här klippen var så fina och rörande att jag måste lägga in dom här:Den första är när Beyonce sjunger "Halo" till en 11-årig flicka som heter Chelsea, och hon lider av leukemi.. Så fint och rörande att jag började gråta:


Nästa är när Beyonce sjunger "Halo" till avlidne Michael Jackson som hon stod nära, så kraftfullt att man vill gråta igen:



Om man inte som jag, redan avgudade denna underbara kvinna, så kanske ni förstår nu varför jag ser upp till henne. Så levande och äkta och rörande. Allt hon gör lämnar märken♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

okej, nu har jag legat och bölat åt chealsevideon! :'(

2009-10-08 @ 15:16:56
URL: http://trumvirvel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0