Saknad och längtan


Nu har jag skrivit klart mitt allra sista arbete här på redaktionen. Börjar bli lite sentimental här :P Har läst klart Breaking Dawn under min lilla fritid här också. What to do now? Kl. 12.30 tar jag bussen tillbaka till Timmernabben och där ska jag och systra mi gå till Inspirea och äta den lokalkända hamburgaren: Nabbeburgaren! Så det är bara att jag väntar till hon kommer hem från högskolan i Kalmar sedan går vi ;) Imorgon ska jag få sova ut, medan syster och hennes sambo åker iväg och tittar på en ny bil dom kanske ska köpa. De åker tidigt på morgonen och kommer hem runt kl.16.00, då ska jag ha packat klart min resväska, för sedan ska vi bara mysa hela dagen eftersom på söndag åker jag hem igen.. På söndag ser jag min älskade syster för sista gången år 2009!! Gud vad jag kommer sakna henne på julafton..♥♥♥ Men på den positiva sidan får jag träffa min älskade lilla puckokatt igen :) Och min gamlagamla älskling, hamstern Booster och min urgulliga ödla, surpuppan Arvid ;P Nåja, måste sluta för stunden. Ha en trevlig fredag!


Min lilla, lurviga sängkamrat - Gud så jag har saknat dig älsklingen!♥♥♥♥

(Klicka för större bilder)
Jag har saknat er också! Mina små älsklingar i
terrarium och bur!♥♥


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0