you had me at hello


Imorgon åker jag, bort från det här samhället, bort från den här staden, bort från allt som har med staden att göra - och bort från Dalarna! :'D Så jag kommer inte vara särskilt aktiv, kanske slänger iväg ett inlägg då och då. Men jag har ju trogna läsare som stannar hos mig ändå!! ♥ Jag har packat en stooor resväska med allt man behöver när man är borta i lite över tre veckor, kläder, hårgrejer, smink, böcker, pengar, skorskorskor m.m. ;) Jag trivs så bra nere i Småland, och jag trivs hos min syster! Jag har aldrig varit borta från Dalarna så länge och jag är väldigt upprymd och glad. Vi ska ha APU i skolan vecka 41-43 så jag tog tillfället i akt att ha en APU plats hos systra mi. Och vecka 44 när jag kommer hem igen så är det lov :) Hela den här veckan har jag varit otroligt sjuk, är fortfarande, jag har hostat, haft feber, ont i halsen, snorig m.m. Så veckan har bara varit jobbig och nästan outhärdlig, men jag hoppas jag är tillräckligt frisk för att klara av över 5 timmar på ett tåg imorgon :) I helgen som gick träffade jag några vänner också, i fredags träffade jag Elin sista gången innan jag kommer hem, på lördagen träffades äntligen jag och Vinthujan och i söndags var jag med Tobbe, men blev så sjuk då så vi sågs inte så länge. Usch så jag kommer sakna Elin och Tobbe när jag är borta, och Tom-Tom! Resten älskar jag såklart också, men jag hinner inte sakna alla på lite över 3 veckor. Nu måste jag skicka in ett sista skolarbete till Emma, sedan ska jag vila med en kopp te tillsammans med mitt lilla SATC-maraton som pågår i mitt rum, sedan ska jag och Tom-Tom sova ihop för sista gången innan jag kommer hem i slutet av oktober, buhu! Min söta lilla älskade puckade katt är den första som kommer bli saknad! :) Pluppen står redan nu vid sängkanten och tittar förvånat på den stora resväskan i mitt rum och argt på datorn som har tagit hans plats i mitt knä :'P Awh ♥♥♥




♥Tre über-vackra kort på en über-vacker kvinna!♥


Och söta lilla Tom-Tom som kommer få ligga såhär nätterna framöver,
ensam i min säng, så jag kommer sakna min sängkamrat!♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness
Postat av: O L I V I A

haha ja det är väl klart!

dem bästa helt klart :D

PussN <3

2009-10-02 @ 08:59:25
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

tack sanna :') <3

2009-10-02 @ 19:42:35
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0