Happy News ♥



Jag har nu en glad nyhet till alla cheerleaders därute, och ifall jag har glömt bort att säga det så går jag på cheerleading igen, jag är en DCE cheerleader nu :')
Men nu är en femte film i Bring It On serien ute på DVD i USA och kommer nog när som helst till Sverige! Man kan boka soundtracket till filmen på cdon.com som kommer dit den 15 september och efter det dröjer det nog inte länge innan filmen kommer :)
Det var efter att jag såg första Bring It On med Kirsten Dunst och Gabrielle Union i, som jag började med cheerleading. Då gick jag i sjuan, nu går jag andra ring i gymnasiet och älskar det fortfarande lika mycket, om inte mer än när jag började. Jag har såklart alla filmerna och nu längtar jag tills jag kan ha den femte filmen bland de andra i min hylla :)

     
Bring It On  ♦  Bring It On Again  ♦  Bring It On All Or Nothing  ♦  Bring It On In It To Win It

Dessa ovan är de fyra Bring It On filmer som kommit ut, där bla Kirsten Dunst, Gabrielle Union, Solange Knowles-Smith (fabulösa Beyonce's syster!♥), Hayden Panettiere och Jennifer Tisdale (söta Ashley Tisdale's syster) haft roller som cheerleaders. Och nu i den nya filmen kommer vi att få se nyförlovade Christina Milian i huvudrollen. För att göra filmen ännu bättre, så har artister som Lady Gaga, The Pussycat Dolls och Kat DeLuna sina fantastiska sånger med i filmen!
Excited? I know I am! ;)

 
Bring It On Fight To The Finish heter den efterlängtade femte cheerleading filmen!


Här är en liten sneak peak på nya filmen, just for you!:




 

OCH NU EN GOD NYHET TILL ALLA FASHIONISTAS OCH SATC ÄLSKARE DÄR UTE!!

Imorse började Sarah Jessica Parker inspelningen av Sex and the city 2! :'D Iklädd en snygg vit klänning, Louboutin heels och en söt Chanel clutch intog allas vår älskade Carrie Bradshaw New York Citys gator än en gång! Och enligt
Just Jared så har Sex and the city 2 premiär den 28 maj 2010, jag kan knappt hålla mig! :D Och rykten säger att Victoria Beckham ska komma att synas i filmen.

    
Welcome back Carrie! :)


Nu ska jag fortsätta se på SATC säsong 6 och dricka te ;) Försöka kurera mig själv så att jag blir frisk (förhoppningsvis tills imorgon). Jag är uttråkad och vill kunna träna på torsdag :) Ha det bra alla läsare!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: F E L I C I A

På Uppsala cheercamp i höstas(?) så var killen som koregraferat filmen med och lärde oss en dans som är med i femman! wieee! Saknar er cheerleaders, hälsa DCE från mej <3

2009-10-06 @ 19:58:00
URL: http://fellann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0