Save The Hero


Nu är det bara 1 vecka kvar till en av årets absolut mysigaste dagar! Och det var även min sista dag av min 3 veckors långa praktik på Hemmakväll, jag har älskat att vara där, det har varit kul, lärorikt och människorna var verkligen underbara!♥ Som tack (och julklapp också?) fick jag fyra filmer, som jag velat ha jättelänge men inte hunnit köpa, helt gratis :) Tack så mycket, jag blev jätteglad.
Sedan efter mitt pass så åkte jag och pappa iväg till Kupolen och köpte de sista julklapparna, där träffade vi även på flickfotografen (och nu författaren) Bingo Rimér på en boksignering. Så vi stannade till och pratade lite med honom och han var jättetrevlig, sedan köpte vi boken av honom som han signerade och så fick jag ta ett kort med honom :)


Fick en kram av den roliga & snälla Bingo.


Vi visste inte vad det skulle stå i boken eftersom vi köpte den åt familjen, så han fick hitta på något själv :)

Nu ska jag sätta på en bra skräckfilm medan jag slår in de sista julklapparna och sedan kanske man skulle träffa den där otroligt underbara tjejen som bor i huset bredvid :) Hoppas alla andra har en lika bra fredag som jag :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Anna

Roligt att träffa på honom :)

2011-02-11 @ 22:49:47
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0