Oye, Lo Que Tengo Que Decir


Förlåt för att jag varit anmäld försvunnen ett tag. Jag har inte känt inspiration att skriva något helt enkelt. Jag har varit sjuk, besökt katthemmet där jag ska praktisera i två veckor nu efter sportlovet och jag och Adam har kommit ännu närmare varandra i förhållandet och vi älskar varandra mer än någonsin nu! Det var 3 månader igår också!♥♥
Som plåster på såren av att jag inte skrivit här på länge så tänkte jag sno en lista från min älskade systers blogg (dock med några små ändringar):

Bästa promenad: En sen sommarkväll längs en äng eller sjön/havet tillsammans med älsklingen och/eller mina närmaste vänner!

Favoritgata: Smittegårdsvägen, behöver bara förklara varför med två ord: Syster & Småland.

Äter lyxmiddag på: Det kan vara allt från grillat en härlig sommardag till god mat på någon mysig resturang. 

Fikar gärna på: Inspirea eller Almas. 

Bästa lunchställe: My Sushi. 

Bästa kaffet: Jag dricker inte kaffe.

Bästa konsertlokalen: Utomhus.

Bästa baren: Har ingen favoritbar.

Här bjuder jag mamma på middag: Bakfickan eller Broken Dreams. 

Här bjuder jag pappa på middag: Stället som gör de allra godaste varma korvarna eftersom han älskar varmkorv, hehe ;)

En bra gå bort-present: En flaska vin eller något gott, som en chokladask.

Favoritlyxartikel: Nya snygga underkläder och svinsnygga dyra skor. 

Läser just nu: Gossip Girl serien på svenska och Twilight serien på amerikanska. 

Läser helst: Gossip Girl och Breaking Dawn. 

Favoritfärg: Rosa såklart.

Favoritmärke: Chanel.

Favoritskor: Typ alla heels.

Modeförebild: Taylor Momsen, Beyonce och Mary-Kate Olsen är några tjejer som jag tycker klär sig snyggt. 

Motionerar: Tränar cheerleading, älskar att jogga på sommaren och har också ett gymkort.

Mest överskattade affär: H&M, jag handlar nästan aldrig där längre.

Det dyraste jag har köpt: Är väll någon märkeshandväska.

Favoritprodukt på Systemet: Bacardi Breezer.

Favoritprodukt på Apoteket: Det enda jag handlar där är solkräm.

Bästa fyllekäket: Jag har aldrig varit full, dricker alltid med måtta :)

Lyssnar på: Det mesta. 

Senast gnolade: På cheerleadingmixen vi ska tävla med om tre veckor.

Senast köpta skivan/-låten: Det var väll Eminems nya skiva i slutet av sommaren tror jag.

Mitt sämsta köp någonsin: Schampoo som ska göra håret rakt.

Dansar helst till: Cheerleadingmixen eller "glad" musik som det är fart i.

Senaste impulsköp: Min rosa iPod tror jag. 

Senaste fyndet: Nördglajjor för 49 kronor. 

Senaste secondhandfyndet: Det var nog en handväska eller mina snygga, svarta satinheels.

Fulaste klädfärg: Finns det en ful klädfärg?

I dvd-spelaren/datorn: Gossip Girl, säsong 1.

Något jag inte klarar mig utan: Förutom mobilen så är det läppglans/lypsyl.

Mode jag aldrig vill se igen: Träskor och "magsmycken". 

Värsta huvudbonaden: Solskärmar.

Bästa huvudbonaden: En snygg mössa eller ett fint diadem. 

Favoritaccessoar: Ringar.

Bil/Transportmedel: Buss på vintern. Moped och cykel på sommaren tills jag skaffar körkort, då byts mopeden ut mot bilen ^^

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Sover och/eller lyssnar på bra musik.

Min första kärlek: Adam, min första och min enda! :')♥

Du har mitt hjärta!!♥♥

 

Jag samlar på: Skulle det vara något, så är det väll DVD-filmer, haha, jag köpte 25 nya filmer förra veckan.


Haha, ni som orkade läsa hela listan är otroliga.
Nu har jag precis kollat på Desperate Housewives som jag har längtat som en tok efter att det skulle börja igen och idag tränade jag med laget från kl:12.00-16.00. Så nu ska jag byta från min morgonrock (som jag haft på mig sedan jag dushade för ett antal timmar sedan) till en stor mysig "sov t-shirt" och krypa ner i min mysiga säng och somna till någon av mina 25 nya filmer, haha. Jag ska bara lyssna klart på Beyonces låtar "Honesty" och "Save The Hero" först. Hoppas ni haft en bra dag och sov så gott sötnosar!


De här brudarna (utom Maria) har jag tränat med i fyra timmar idag! :)

Puss&Kram, Sanna!




Make My Day Sweetness
Postat av: Anonym

yes jag är i gävle, vad gör du ?

2010-03-03 @ 20:05:00
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: JuliaLinnéa♥

Svar: Ja verkligen.. =) Söt bild! Och vad tränar du ?! :-D

2010-03-03 @ 22:09:01
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/
Postat av: ra

söt blogg! :)

2010-03-04 @ 15:17:49
URL: http://eliseronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0