I Leave No Regrets

Idag kom jag på att jag hanterar saknaden av min underbara, älskade och otroligt fina vän Elin på många olika sätt, och på ett väldigt udda sätt. Jag kom idag på mig själv med att varje dag den senaste tiden, har jag burit minst ett plagg som jag har fått av Elin varje dag. Varje dag när jag ska klä mig, väljer jag något som jag vet att Elin har valt ut till mig och köpt till mig. Byxor, tröjor, ja vad som helst, det kvittar vad, men jag bär varje dag något som hon har gett mig! Mina nya favoritplagg är alla fina kläder som Elin har gett mig, även fast jag har haft dem i månader, ett år... Så är de lika använda av mig nu som då, lika använda av mig som bara nya plagg brukar bli. Det är som om jag tror att en liten bit av henne ska finnas kvar i plaggen, så jag kan känna att hon fortfarande finns här i Sverige, och inte på en helt annan kontinent. Jag fick lov att ändra hennes namn i min kontaktbok i mobilen, så jag inte smsar henne av misstag, för så fort något roligt händer, så sitter jag där med mobilen i handen redo att skicka iväg ett sms till Elin.. Men så kommer jag på att det kan jag ju inte. Så nu står det på hennes kontaktnamn att hon bor i USA, jag kan inte smsa henne som förr. Ibland kan jag även komma på mig själv med att sitta och kolla tillbaka i min inkorg på gamla sms hon skickat till mig, men då saknar jag bara henne mer, precis som när jag brukar ta fram gamla filmer som hon och jag ääälskade att titta på när vi var 12-14 år, då blir jag bara att sakna henne mer, men jag kan ändå inte låta bli! Jag vet att hon inte har dött, jag vet att hon lever.. Men för mig känns det som om jag har "förlorat" henne... Hon är den som alltid har funnits där, den som alltid tröstat mig och alltid funnits där, och när jag gråter så vill jag ha hennes stöd, men när jag gråter är det oftast pga att jag saknar henne nuförtiden! Jag är 19 år, och under alla dessa år, alla som jag kan minnas, har hon funnits där vid min sida, ända sedan lekis. Hon är en av de personer som jag har känt längst. Och jag blir också så otroligt ledsen när jag vet att hon inte kommer finnas här på min 20-års dag, precis som jag inte kommer finnas där och fira henne när hon fyller 20 år, det är värre än att hon inte finns här på min. Men jag ser på hennes blogg och Facebook att hon har det helt underbart där borta i Chicago. Och det är det viktigaste!! Även om jag saknar henne enormt mycket, och även om jag gråter av saknad och tänker på henne varje dag och drömmer om henne minst 1 gång varje vecka, så är jag jätteglad för hennes skull, för att hon har det bra och upplever nya saker och växer som person! Det är det viktigaste, så jag ber till Gud att hon kommer att fortsätta vara såhär lycklig resten av hennes tid i sitt nya hem! Jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra, hon är som en extrasyster för mig!♥ Finare person är det svårt att hitta!♥

Älskadeälskadeälskadeälskadeälskadeälskadeälskade person!

Jag ska nu torka mina tårar med lite godis framför Vänner innan jag somnar, Vänner, tv-serien som hon introducerade mig för & som hon köpte åt mig.. Ser ni ett mönster?

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Elin

<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3



LOVE YOU MY WONDERFUL, GORGEOUS FRIEND!!! <3

2011-09-01 @ 02:54:41
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Elin

btw, mitt svenska bankkort har världens sötaste vovve på sig och ingenting är finare än det ;) <3

2011-09-01 @ 02:57:39
URL: http://elinniusa.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar på kommentar:

Ja jag är ju inte så mycket för att läsa böcker :P jag har ju last song som jag läser just nu :D men de har massa filmer och cd-skivor på biblioteket! Mest gamla men endå :P Jag hyrde finding neverland, ghost och fucking åmål, bara för att den var på svenska! haha :P he har en hylla med svenska filmer, så jag fick ju lov att låna en ;) hihi! Love you <33

2011-09-02 @ 06:34:39
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0