I Miss You

I never knew that it was going to be this hard! Maybe it's harder just because I know that you're on another continent.. And not 5 minutes from my house anymore... But how am I going to survive another 11 months without you?? The friend that has always been there for me, all of my life, the one that I could call in the middle of the night if I needed to talk! You will always be my inner circle. I love you!♥

Alla dessa bilder, alla dessa minnen, alla dessa skratt, alla dessa år... Är det så konstigt att du är saknad nu när du bor i Chicago? Jag skulle aldrig vara den jag är just nu utan dig. Jag skulle aldrig kunnat må så bra som du fick mig att må. Jag vill att du alltid ska komma ihåg hur mycket du betyder för mig, du är den sortens vän som alla borde ha, den finaste av dem alla! Inatt drömde jag att du kom hem igen.. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv, även fast du åkte tillbaka efter endast 1 dag!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Elin

Naaaw <3 Miss you too my friend! Blev lite tårögd när jag såg det här inlägget <3 Kommer alltid finnas här för dig och snart är jag hemma hos dig igen :) <3

2011-08-17 @ 17:01:10
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0