You Don't Deserve My Tears

Jag har lite roliga saker att se fram emot den här veckan :) Men idag såg min kropp till att jag fick spendera hela dagen i sängen... Min lilla mage gjorde ont och hela min lilla kropp gjorde också ont och kändes helt slutkörd. Men imorgon blir det nya tag! Så tycker jag att solen ska göra en comeback för jag är trött på regnet nu, jag har typ tre st helt nya bikinis som jag inte ens hunnit premiäranvända i år. Fast jag har ju en sådan otroligt stark lust att gå på bio så det får man väll passa på att göra när vädret är såhär, just nu vill jag se Bad Teacher och Green Lantern 3D... Någon som vill gå med mig? Smsa isåfall :) Någon dag under veckan kommer lite bilder från kryssningen och längre fram under månaden kommer fler bilder från studenten och London-resan, som tyvärr blivit 2 månader försent upplagt. Jag har haft fullt upp i sommar så ni får ursäkta mig. Till hösten ska jag försöka skärpa mig, när man kommer in i rutinerna lite mer igen. Jag valde ju att inte jobba i sommar, så jag har gett mig ett eget sommarlov, mitt sista någonsin, jag har jobbat en dag på hela sommaren så jag har levt helt fritt varje dag.

I torsdags så spenderade jag en dag med Johan, som gick i MP3B med mig, innan vi tog studenten nu i juni då :) Här kommer två bilder som Johan tog ifrån den dagen, jag har kvar mina bilder på min kamera:

Såhär snygga är alla i MP3B!!! Hihi!

Och här sitter jag och relaxar i mitt rum. Solglasögonen köpte jag i juni i Småland.

Nu ska jag fortsätta skriva med Joke och Evelina, innan jag går och duschar - om min kropp orkar ta sig ner för trappan till duschen såklart. Ha en bra kväll alla söta läsare!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0