Anything For Me

Idag vaknade jag kl. 08.00 (jo det är sant!) och har sedan dess fixat med olika julsaker här hemma. Jag har precis gräddat klart den sista plåten med pepparkakor och slagit in de julklapparna jag har köpt. Resten ska jag fixa senare idag med Holly. Nu är internet äntligen fixat på nya datorn så nu sitter jag med en fullt fungerande dator och skriver. Jag har laddat ner iTunes igen och fixar nu in lite nya låtar till min iPod. Jag ska även julstäda lite i mitt rum och packa idag eftersom vi åker till Småland över julen och vi åker nu på torsdag. Jag hade tänkt julstäda lite i mitt rum nu medan jag inte har något att göra innan jag ska ta bussen ca halv tre, men gästsängen i mitt rum tar upp mycket plats och i den ligger mitt lilla hjärtegull (aka min katt Tom-Tom) och myser som en tok och jag har bara inte hjärta att flytta på honom, och medan gästsängen är där inne så finns det inte mycket plats för mig att städa, det är för trångt. Så jag får städa ikväll när jag har kommit hem istället. Nu är jag sysslolös och det är så otroligt tråkigt så jag ska hitta på något jag kan göra innan jag ska med bussen. Hoppas att ni alla har en bra dag, och hoppas ni har ett lika vackert, vitt "Narnialand" som vi har utanför fönstret!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0