And Why Don't You Need Me


Jag behöver distrahera mig från mina tankar, det har hänt en jobbig grej för mig den här veckan och psykiskt har jag haft ett helvete, att gå igenom just detta. De enda som vet vad som pågår just nu är min stöttande mamma, min omtänksamma pappa, min bästa vän Elin, min förstående vän och klasskompis Sara och min gulliga vän Rebecka som pratade i telefon med mig i en timme när jag ringde för att prata om detta med henne, då var hon den första som fick mig att glömma bort det för en stund, och det var skönt att få känna lite glädje, då vi planerade vad vi ska göra när jag bor hos henne några dagar i april, hon bor i Småland så vi har inte setts på månader och jag längtar! Samtidigt som jag åker ner i april så ska jag bo hos systra mi halva tiden jag är där också, henne har jag inte sett sedan början på januari och det känns som en EVIGHET!! Jag saknar henne konstant. Så jag längtar! Imorgon får Adam veta vad som har hänt mig och som min pojkvän så måste han ju få veta en sådan här grej. Men iallafall så behövde jag distrahera mig, få något annat att tänka på innan jag gråter sönder mig själv. Så jag bestämde mig för att hylla Beyoncé med en massa bilder på henne, mest på henne med olika kändisar, och några som jag älskar med henne på plus fler som ni kanske redan sett - eller inte? Samtidigt så lyssnar jag på alla hennes låtar, och även fast jag känner mig tom, ledsen och det känns obehagligt och hemskt, så får hennes låtar mig lite gladare. Thank you B!♥

Och tack Elin, Sara, mamma, Rebecka & pappa för erat stöd under den här jobbiga tiden, Jag Älskar Er!♥♥
(På tal om det jobbiga, jag vill inte ta upp det här på bloggen just nu. Kanske aldrig. Vi får se hur jag känner när det har gått ett tag och jag mår bättre och kan prata om det. Just nu känns det för känsligt.)

Söt, Sötare, Sötast!

Lika fierce hängandes i luften!

Bild 1: Vems kropp tror ni jag drömmer om att ha? Bild 2: Kan man vara vackrare??!

Bild 1 & 2: Herregud! Hon är verkligen aldrig ful. Hon är alltid sagolikt vacker! Tror ni jag är sådär vacker när jag vaknar på morgonen? Haha, knappast, men ändå är jag nöjd med mitt naturliga jag.

S-ö-t-a-s-t-e  p-a-r-e-t.

Bild 1: Grymt snygg tjej, grymt snygga skor.
Bild 2: Och en grym tjej som vinner många priser för sin grymma musik!

Beyoncés systers barn, Beyoncé, Tina Knowles & Solange Knowles Smith.

Beyoncé på scen, vacker som en dröm. Och Beyoncé blir fixad.

Beyoncé är alltid lika vacker, oavsett om hon har blött hår eller skrattar!

Underbar musik, underbar människa! Lika vacker i både mörkt och ljust hår!

Beyoncé förvånad!

Bild 1: Musikvideon Why Don't You Love Me. Bild 2: Musikvideon Me, Myself And I.

I love this picture. För mig utrstrålar den glädje.

Bild 1: And, just like that, Beyoncé became the cutest doll ever!
Bild 2: Beyoncé lika awesome även som blond och tatuerad brud!

Beyoncé in action!

Kan någon säga Vacker?!

Beyoncé som Armanis vackraste modell.

Totally.Awesome!

När hon inte var världens vackraste.. Ja, då var hon världens gulligaste istället!

Det här roliga klippet är taget ur musikvideon till låten Green Light, som
släpptes år 2006. Jag älskar den musikvideon fortfarande!

Nu lite bilder på B med andra celebrities:

Beyoncé med Jennifer Hudson.

Fergie och Beyoncé.

Prince och Beyoncé äger scenen tillsammans!

Den nu gravida sångerskan P!nk, skivaktuella Britney Spears och underbara Beyoncé.

Halvt nyskilda och bioaktuella Christina Aguilera med Beyoncé.

Den vackra Beyoncé med sin kompis, gamla supermodellen Tyra Banks, som hon är nästan lika snygg!!

Beyoncé kramas med Sean Paul som släppte ett album 2009 och två singlar förra året.

Beyoncé med Chris Brown som jag slutat lyssna på sedan han misshandlade Rihanna!

Giorgio Armani gillar även han Beyoncé!

Coola Ellen på scenen med Beyoncé.

Beyoncé tillsammans med Miley Cyrus.

Beyoncé (och maken Jay-Z som man ser alldeles bakom) har firat nyår med den nu höggravida Mariah Carey.

Beyoncé, Jada Pinkett Smith, Jay-Z och Will Smith.

Bild 1: Beyoncé med Jennifer Lopez, en annan sångerska som också är känd för sina killer curves.
Bild 2: Celine Dion har också fått hålla om R'n'B drottningen.

Adrien Brody & Beyoncé i filmen Cadillac Records & på Cadillac Records premiären i NYC.

Beyoncé med den färgglada sångerskan Nicki Minaj.

Beyoncé, okänd kvinna och (en av mina favoritskådisar inom thrillergenren)
Idris Elba under inspelningen av thrillern Obsessed.

Bild 1: Beyoncé med Kanye West, som både hon och maken har arbetat med.
Bild 2: Nyskilda skönheten Eva Longoria från Desperate Housewives tillsammans med Beyoncé.

Beyoncé fick ju äran att sjunga för familjen Obama!

Beyoncé visade än en gång att hon hade ett hjärta av guld, som här när hon lät countrysångerskan Taylor Swift få sin stund i rampljuset. Ni vet, när Kanye förstörde Taylors tal?

Ali Larter är en till talangull tjej som har fått kramas med Beyoncé.

Beyoncé och den både nygifta och nyblivna mamman Alicia Keys har känt varandra länge.

Jessica White, Beyoncé, Lorraine Schwartz och Blake Lively.

En något starstruck Perez Hilton, Lady GaGa och Beyoncé.

Beyoncé har det kul med sin gamla vän Kelly Rowland, som jag har lagt upp här förut med musikvideon till hennes låt Commander.

Bild 1: Lindsay Lohan på den tiden man älskade henne ler ikapp med Beyoncé.
Bild 2: Shakira som gjorde låten Beautiful Liar tillsammans med Beyoncé.

Timberlake och Knowles på scenen.

Justin Bieber ser rejält nöjd ut bredvid den vackra Beyoncé.

Beyoncé kände Michael Jackson och gjorde en så vacker version av låten Halo till minne av honom efter hans bortgång att hon fick mig att gråta.

Beyoncé och Oprah har setts mer än en gång!

Beyoncé och Rihanna känner också varandra. Rihanna har bland annat jobbat två gånger
med Beyoncés man Jay-Z.

Beyoncé och Gwyneth Paltrow är goda vänner och sågs senast tillsammans för några dagar sedan på Grammygalan 2011.

Lady GaGa, som Beyoncé har arbetat med två gånger fanns självklart på 2011 års Grammygala, precis som Usher.

Och jag bara älskar Beyoncé på den sista bilden! Så söt, ödmjuk, varm och galet vacker!
Men angående Lady GaGa så har jag en fråga, har hon opererat in benen i pannan, kinderna och axlarna, eller är det bara "ditsatt" eller hur man ska uttrycka det?

Hoppas att alla uppskattade mitt långa Beyoncéinlägg, det gjorde iallafall jag, för det har iallafall fått mig att halvt kunna glömma bort det som hänt. Det här inlägget inspirerade mig till att göra ett om osminkade kändisar. Hoppas att det också uppskattas!

Puss&Kram, Sanna!





Make My Day Sweetness
Postat av: Cassandra

<3

2011-02-19 @ 08:47:20
URL: http://cssna.blogg.se/
Postat av: johan

ÄLSKAR hur hon ser ut på bilden där hon är förvånad, så snygg styling!



och det du skrev om innan, hoppas det löser sig och blir bättre <3 kram

2011-02-21 @ 10:47:24
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: della

sv; Hihi tack. Men jag har sååååå mycket saker att jag aldrig orkar städa -.-

2011-03-01 @ 18:02:17
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0