Me Myself And I


Jag lånade den här listan av söta Olivia för att sammanfatta mitt år 2010. Enjoy!

ÅRET
Hur har året nolltio varit för dig? – Riktigt bra.
Bättre än förra året? - Absolut!
Någonting du aldrig kommer glömma av nolltio? – Ohja! 
Har du flyttat under nolltio? -
Nej.
Hittat en ny låt du älskar? - En massa!
isåfall- vilken? - Alldeles för många för att rada upp här.
Har du druckit alkohol? – Yes, men jag har fortfarande aldrig varit full :)
Har du kysst en främlig? – Nej, bara några väninnor och kärleken min :)

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nolltio? - Helt underbar.
Har du varit kär? – Upp över öronen förälskad, absolut! 
Har du sagt jag älskar dig till någon? –
Yes.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Det med.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej, jag och Adam har alltid haft ett öppet förhållande :)

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord? – Nej!
Har någon i din släkt avlidit? – Inte år 2010.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? – No.
Varit med i ett slagsmål? – Nej.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Det händer väll att man gör småsaker som man ångrar varje år.
Isåfall vad? – Privat.
Har du skämt ut dig?- Haha, jag är klantig av naturen så det har jag gjort nästan dagligen hela mitt liv. Men jag har lärt mig att leva med det så jag skäms inte lika mycket längre. Så det blir nog ett nej på den frågan.
Har du ljugit för en vän? - Jag är otroligt ärlig av mig. Så kanske någon liten vit lögn som inte betyder något isåfall, även om jag inte minns någon nu.
Har du varit ute en hel natt? - Inte en hel natt.
Har du blivit tagen av polisen? - Nej.
Har du sovit i samma säng som någon i det motsatta kön? – Självklart, med min älskling.
Har du sovit i samma säng som någon med samma kön? - Det med, mest med grannen.

SKOLA&FRITIDEN
Vilken skola går du på? – Hagagymnasiet, bara 6 månader kvar! :'D
Hatar du någon på din skola? – Hata är ett starkt ord, men det finns en person som jag hatar.
Har du gjort några framsteg? - Ja, i november gjorde jag det betygsmässigt.
Haft alla rätt på ett prov? – Nej, fast nu i trean har vi inte haft ett enda prov i mina ämnen. Vi får andra uppgifter istället. Jag skulle faktiskt föredra proven :S

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Ja. 
Har du förlorat en vän? –
Nej.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Halvt. 
Har du gått på bakom ryggen på en vän? –
Det skulle jag aldrig kunna göra.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0