Say You Love Me


Den här dagen började helt underbart.. Eller så är jag ironisk. Jag missade nästan bussen och han inte tänka klart hemma för jag var så stressad. Så när jag kommer till skolan så har jag inte nycklarna med mig, nycklarna jag behöver för att komma in i skolan, nycklarna jag behöver för att komma in på media-avdelningen i skolan, nycklarna jag behöver för att komma in i mitt skåp och nycklarna där jag har mitt USB-minne med alla skolans arbeten på.. Nu sitter jag på en lektion som håller på från kl.08.00 till kl.11.40. Och det jag ska arbeta med är på USB-minnet, som är hemma. Jag har alltid mina nycklar i jackfickan, jag vet inte varför jag har lagt ur dem hemma? Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra under de här cirka tre timmarna....? Jag får tänka på att det bara är två lektioner kvar efteråt och då får man åka hem :)

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0