Sucks To Be You Right Now

Här 10 saker som ni (kanske) inte visse om mig:

1. Jag namnger alla mina inlägg efter texter ur olika låtar av Beyoncé eller namnen på hennes låtar.
2. Jag minns inte min naturliga hårfärg, jag vet bara att jag är brunett, men inte vilken nyans av brunt mitt hår har.
3. Jag spenderar ca. 1000 kr i månaden på modetidningar och skvallertidningar, fast jag vet att jag inte borde.
4. Jag äter godis eller dricker läsk varje dag, och bestämmer mig för att bli nyttigare varje dag utan att lyckas.
5. Efter många år av ätstörningar och självhat, så älskar jag faktiskt min kropp nu, och jag vet inte ens vad jag väger.
6. Jag är en så klumpig människa att jag inte längre skäms för alla "pinsamma" situationer jag hamnar i offentligt.
7. Jag lider av otaliga fobier, en del udda och en del alldeles för förutsägbara.
8. Varannan dag älskar jag att vara singel, varannan dag vill jag inget hellre än att ha en partner att älska och bli älskad av.
9. Jag hade aldrig varit full i hela mitt liv före studentveckan.
10. Jag älskar att städa.

Nu har ni (kanske) lärt känna mig lite bättre. En del av det jag listat upp här är kanske konstigt för vissa, och tråkigt för andra. Men konstig är jag gärna, hellre konstig + annorlunda än normal + tråkig. En del av det jag listat upp kanske ni redan visste, eller så har ni kanske tur och visste inget av detta förren nu! ;)





Här har ni lite bilder på mig från augusti 2006 ända fram till juli 2011.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0