She Was Lost


Åh, jag saknar cheerleadingen så otroligt mycket!! Det var det bästa i mitt liv, jag älskade varje träning, jag älskade mitt lag och alla lagmedlemmarna. I både BSA och DCE. Jag hittade videos från både mitt gamla youtube-konto och BSA's gamla youtube-konto som jag ville lägga in här för jag saknar allt så otroligt mycket!!


En video när BSA, Black Shadows Allstars fyllde 2 år. Jag var med från BSA's allra första träning till BSA's allra sista träning så jag är ju med lite här och där i den här videon, jag har även tagit en del av korten.


En ganska skakig video på laget jag var med i i BSA, vi hette Tornados. Detta var när vi tävlade med vårt program på SM. Synd att man ser så dåligt, för det finns en jättebra video på oss med samma program från DM, där vi vann guld. Men den videon går inte att bädda in, så den kan jag inte visa här. Och DCE har jag inga videos med..

Jag saknar det iallafall så otroligt otroligt mycket! Cheerleading är och kommer alltid att vara världens bästa sport!♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0