I Can't Let It Go


Igår släpptes ju Beyoncés nya musikvideo(!!!), självklart måste jag lägga upp den här! :D Titta och njut! :)
Love it! Love it! Love it! And I love you B! :)

Och på tal om Beyoncé, så glömde jag berätta att jag har ju såklart köpt Beyoncés nya parfym Heat Rush! För bara 249 kr! :) Den nya parfymen är en fruktigt mjuk och blommig doft och noterna innehåller feminina orkideér, brasilianska körsbär och sensuell musk. Den första parfymen var en lite varmare och sexigare doft, den hade en mer kryddig-blommig doft av kakao och vanilj, med
citrusnoter och tung bas. Så nu har jag båda av hennes underbara dofter då hennes förra inte har tagit helt slut än :)


Beyoncés första parfym Heat. Och Beyoncés andra och nya parfym Heat Rush!
Finns blandannat på Kicks.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0