I Clearly Get It


Såhär är det, jag trivs faktiskt med att vara singel, och jag saknar inte Adam, inte alls. Jag är faktiskt glad över att slippa honom, speciellt efter det jag fick höra om honom i helgen. Men iallafall.. Jag behöver inte en pojkvän för att känna mig viktig och vacker. Och jag behöver ingen pojkvän att ta hand om mig och säga att jag är vacker. Visst, att ha en pojkvän är det inget fel på, och jag älskar romantik. Men det jag försöker säga är att jag trivs som det är just nu, jag trivs med att vara singel och behöver fokusera lite på mig själv.. Men när jag ser söta par ute på stan, eller bilder som den nedanför, ja då saknar jag känslan och närheten man har i ett kärleksfullt förhållande. Men bara för att få det klart för er, det är inte Adam eller förhållandet med Adam som jag saknar... Även om vi hade riktigt fina stunder tillsammans. Men jag är över honom, det jag saknar är kärleken, närheten, den avslappnade känslan, de gulliga smsen, mysstunderna och uppskattningen man får av sin partner som älskar en. Det som jag vet att jag kommer att få igen så småningom. För min drömprins finns fortfarande därute och väntar på mig!♥


Katy Perry & Russel Brand!


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0