In What We Have Is Worth First Place In Gold


Ja, eftersom jorden inte gick under i lördags som gamla 89-årige Harold Camping sa och var så säker på så var jag ju nyfiken om han har sagt något om detta efter lördagen. Och han höll sig först lite undan, men nu har han gjort ett uttalande och säger att han räknade fel (som vi alla redan fattat) och att jordens undergång egentligen är den 21 oktober 2011. Haha, jaha, ja han kan ju fortsätta säga att jorden går under så ofta han vill. Men jag tror inte på honom och hade jag gjort det så gör jag det definitivt inte längre, nu har han redan gjort det här misstaget två gånger..  Men vem vet, han kanske tänker "Tredje gången gillt?". Medan andra (som jag) tänker att han borde lära sig när man ska sluta prata om vissa saker och bara vara tyst.
(En del av mig kan dock inte låta bli att tycka synd om honom också..)



Nej nu måste jag lägga mig på riktigt, att ligga och sova på tangentbordet är inte så hälsosamt... Sov gott alla läsare om ni fortfarande är vakna? Nu ska jag ge mig en välbehövlig sömn (som alltid är uppskattad av en så kroniskt trött brud som jag) så jag är pigg och kan låta kreativiteten flöda imorgon när jag jobbar med min monter. Sleep tight!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0