Whattup A?!


Här sitter jag i min säng och jobbar på för fullt med det sista som ska in imorgon, sen har jag min första lediga helg på LÄNGE den här veckan.. Kommer uppskattas väldigt väldigt mycket! För att peppa mig själv med att vara kreativ och effektiv idag så har jag lovat mig själv en liten runda på Kupolen imorgon och så har jag teven på i bakgrunden med en massa mysiga filmer på :) Så ska jag nog ge min lilla mage lite godis och glass så den blir gladare också, hihi. Nu ska jag sätta i en ny skiva i DVD-spelaren och fortsätta här. Work, work, work! Puss på er!

Bjuder på lite bilder på mig som jag tog nyss utav ren boredom (vad heter det på svenska nu igen?):





Helt osminkad, helt naturlig. Rawr på det! ;) And I just loooooooove B&J!♥♥

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Adam

B&J Ge mig! :D MUMS!

2011-05-26 @ 23:34:06
URL: http://adampetrini.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0