I Will Love You Until The End Of Time

Beyoncé spenderade sin 30:e födelsedag med Jay-Z i Kroatien och under sin vistelse där så visade hon också upp sin babybula i en vit bikini :)

Har ni någon sett något sötare? :) Åh, hennes babybula är så otroligt söt och den kommer bli sötare ju mer babyn därinne kommer växa! :)♥

Beyoncé och Jay-Z verkade verkligen njuta av sin ledighet i Kroatien :)♥

Se på magen, den syns genom klänningen här med! :)♥

De fina bilderna på Beyoncés babybula och glada semester med sin make piggade upp mig lite mer, jag är sjuk och sur, jag hatar att vara sjuk. Försöker pigga upp mig, men utan framgång. Hoppas ni har en bättre torsdagskväll än mig!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0