Move Your Body

Let's make a little list of how I'm feeling these days.
- Bloating.
- Weight gain.
- Ovulation pains.
- Backache.
- Tender, heavy, sensitive and (little) bigger breasts.
- Irritability.
- Moodiness.
- Anxiousness.
- Sometimes very sad.
- Sometimes very happy.
- Headache.
- Runny nose.
- Dizziness.
- Light headed.
- Increased thirst.
- Lower alcohol tolerance.
- Exhaustion.
- Chills + hot flashes.
- Sleeplessness even when tired.
- Frequent urination.
- Acne breakout.
- Increased appetite.
- Empty feeling.
- Nausea.
- A chalazion (chalazion på svenska).
+ 3 more...

Nej, jag är inte hypokondriker och nej jag inbillar mig inte eller känner efter för mycket, allt detta har börjat pågå nu sedan någon gång under augusti månad och 5 av dessa punkter är blodbristen, men resten då? Fråga inte varför jag skrev på engelska heller, jag tycker bara att språket är finare än svenska (A). På måndag ska jag ta och ringa sjukhuset det första jag gör på morgonen och vara på dom ända tills dom vet vad det är för fel på mig och fixar till problemet. För jag trodde detta skulle gå över snabbt, men neeej! Och nu har jag fått nog! Help me doctors! Nu ska jag kura ihop mig i sängen och tycka synd om mig själv tills jag somnar! Puss på er!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0