Left To Climb

Kära morfar.
Idag är det nu fjärde advent, och imorgon är det julafton. Den första julen utan dig. Det kommer bli så svårt. Jag kommer att tänka på dig varje sekund. Jag önskar att du kunde vara här och fira med oss som vanligt. Du som älskade julen så mycket. Och jag önskar du kunde varit här i måndags när Lina fick sin bebis, du skulle bli gammelmorfar, du som älskade barn. Du skulle ha varit så glad. Jag hoppas att du är glad och lycklig där du är nu och att du vet hur mycket jag saknar dig. Hur mycket jag älskar dig. Mina älskade, fina morfar. Sov gott. Glad fjärde advent. God Jul på dig. Du finns föralltid i mitt hjärta! <3

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0