He Up On Me

Dörren till mitt rum har gått i baklås. Går inte att rubba på varken nyckeln eller dörren. Hände mitt i natten inatt när jag skulle gå till toaletten. Kommer inte in eller ut. Mamma har försökt, jag har försökt i timmar. Inget händer. Hade tandläkartid idag så jag fick klättra ut genom mitt fönster, som är 2 meter upp i luften. Mamma fick komma med en stege. Sedan fick jag klättra in igen när jag kom hem. Men nu då? Mamma har åkt till jobbet, pappa jobbar. Katten är inte direkt till stor hjälp. Har försökt med allt, skruvat, vridit, dragit, har skrapat mina fingrar, haft sönder naglarna, förstört mitt dyraste nagellack och alla mina fingrar är lätt svullna och röda. Jag är riktigt frustrerad nu. Jag kan inte spendera resten av mitt liv med att klättra in och ut genom mitt sovrumsfönster. Väldigt frustrerande då jag inte kan komma ut ur mitt rum när jag är ensam, då finns det inget som kan hålla i den otrooooligt ostadiga stegen.. Någon läsare som vet vad jag ska göra, för varken jag, mamma eller pappa vet. Vi har prövat allt. Jag ska krypa ner under täcket, lyssna på ösregnet som öser ner utanför och trösta mig med lite Big Bang Theory-sällskap istället.

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0