And Be Near You


6 juni 2012 i Paris!♥


Beyoncé den 25 maj 2012. Helgen då hon för första gången stod på scenen igen efter födseln av lilla söta dottern Blue Ivy Carter.


På konserten visades också det här klippet, älskar den lilla
biten runt 00:40-00:45 med Beyoncé och Blue Ivy! Cu-hute!♥

Alltså, den här kvinnan bara måstemåstemåste komma till Sverige på en konsert, jag kan inte gå hela mitt liv utan att få se henne uppträda med mina egna ögon. Jag har ju redan sett henne med mina egna ögon och det är ett ögonblick som jag ALDRIG kommer glömma och som jag ALLTID kommer hålla kärt! Men jag vill se Queen B in action! Det är så jäkla stor dröm! Hon måste komma till Sverige minst en gång till så jag får se henne uppträda med!!♥ Fast skulle den drömmen väl slå in så skulle jag väll  gråta så mycket av glädje att jag inte skunne kunna se någonting, haha!
Jag kommer blogga mer inom den närmsta veckan, so stay tuned mina söta läsare!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0