Stars

Om jag ändå fick krama om dig en sista gång.. Hålla din hand en sista gång.. Säga hur mycket jag älskar dig en sista gång.. Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder och betydde för mig.. Jag önskar att du hade fått träffa dina två barnbarnsbarn. De blir 9 och 3 månader idag. De båda föddes den 17. Samma datum som du lämnade oss på.. Och det är två vackra hyllningar du fick. Jag önskar att de hade fått träffa dig.. Du hade älskat dem och de hade älskat dig! Jag kommer aldrig glömma dina sista andetag. Det var outhärdligt, men jag har aldrig ångrat att jag fanns där med dig i slutet. Jag glömmer aldrig dagen före, då du gav mig den allra sista kramen. Hur du kämpade med alla dina krafter för att kunna krama mig tillbaka.. Jag saknar dig så otroligt mycket! Jag älskar dig!♥♥
Vila i frid. Jag har iallafall den vackraste skyddsängeln av dem alla. RIP morfar!♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0