Heard It Go Boom

När mina föräldrar var på besök förra helgen så köpte jag saker & fick även saker av dem då de är för generösa. De bjuder en på saker & betalar mat & fika varje gång de är på besök hos mig eller min syster. De är som sagt för generösa mina fina föräldrar! ❤ Jag tänkte nu visa upp vad som fick följa med mig hem sist de var här:
Bild 1 & 2: Ett gulligt & genomskinligt smyckeskrin, en burk att ha i badrumsskåpet & förvara tops i + en tandborstmugg att ha på handfatet i badrummet! :-) Det är så fint i mitt & sambons badrum nu.
 
Bild 3: Ett silvrigt nagellack från favoritmärket China Glaze i silver (utan glitter vilket jag letat efter i 2-3 ÅR!) som jag köpte själv, och ett kit med dagliga affirmationer för ett positivare liv vilket jag fick från mamma & pappa. Jag älskar sådant här & vet att detta funkar, plus att just nu behövs det då min positivitet dalat lite på sista tiden. Det är något man måste träna på dagligen.
 
Bild 4: Två pepparkaksformer i form av dalahästar i två olika storlekar, är man en tvättäkta dalkulla så är man! ;-)
 
Ej på bild: Jag fick även en kylskåpsmagnet som var en dalahäst! Hihi! ♥
 

Jag är väldigt nöjd med mammas & pappas besök & med de nya fina sakerna som nu gör lägenheten lite finare. Hoppas alla haft en bra helg & en bra söndag. Dags för att duscha & sedan lägga mig & sova i en nybäddad säng. Dags för en ny arbetsvecka imorgon. Låt oss göra detta till en bra vecka.
 
Glöm inte att följa mig på Instagram där jag uppdaterar dagligen.
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0