I Knew What I Needed

Hej!
Jag har inte varit inne här på över 1 år och oj så mycket som har hänt sedan sist. Jag funderar på att börja blogga här igen & berätta bit för bit vad som händer i mitt liv nuförtiden. Den största nyheten är absolut att jag har blivit sambo med Timmy & numera bor & JOBBAR i Örebro! Trogna följare vet att mina två största drömmar sedan 2011 har varit att flytta & få jobb. Så nu bor jag & Timmy tillsammans i Hallsberg & jag jobbar på USÖ i Örebro :) Jag supertrivs med livet just nu. Stay tuned för att få mer uppdateringar och mitt nya liv och saker som har hänt sedan sist.

Här kommer lite bilder från året som gott:
 
Vi hörs snart! Puss&Kram, Sanna!
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0