A Man On My Hips

Jag har blivit firad idag med och inte suttit vid datorn och jag tror att jag blir att lägga mig lite tidigare än vanligt idag, jag är ju som ni redan vet alltid trött men idag är det lite värre än vanligt. Inget konstigt med det dock då jag hade en helt galen kväll igår. En 20-års fest kan inte bli bättre! Jag vill sända all min kärlek till alla som var på min fest och som gjorde natten perfekt! Det stora miraklet också är att jag inte har varit bakis idag som jag alltid brukar bli, till skillnad från majoriteten av mina vänner. Men jag har mått bra förutom tröttheten och hela helgen har faktiskt varit bra, nu vill jag dock bara krypa ner i min varma säng. Jag slänger upp några utvalda bilder från festen under veckan här på bloggen. Nu har alla grattat mig från alla möjliga håll, på Facebook, på sms, med telefonsamtal och personligen och jag tackar er alla! Jag vill också tacka mormor&morfar, farmor&Rudmar, faster, mina kusiner Lina + pojkvännen, Jens, Magnus, Daniel och Sarah, mamma, pappa, Tobbe, Therese och Pernilla + Sarah för era fina presenter. Och ett stort tack till Elin som ringde mig ändå från USA för att gratta mig, det var så kul att höra ifrån dig gumman. Jag älskar er alla så otroligt mycket. En sådan här fin födelsedag och födelsedagsfest trodde jag inte att jag skulle få. Nu får vi bara hoppas att resten av året blir lika bra, fast hur kan det inte bli det när min fina fina vän Elin kommer tillbaka i år? :'D Tack alla för igår och idag och så kommer mina bilder som ni alla tog med min kamera upp på bloggen och på Facebook under veckan.
Pussar och kärlek till er alla!

Två halvdana bilder på mig, den första från firandet i fredags och den
andra när jag pratade i telefonen med min fina syster. Tyvärr ger ingen
av dessa bilder alls någon bra bild av mitt röda hår, tro mig, det är mycket
mer "Ariel-rödaktigt" i verkligheten, det syns på festbilderna från igår.
And I love it! :)


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0