Oye

Här har ni en bild från alldeles i början av min 20-års fest. Den visar min nya, röda hårfärg som jag fixade hos frisören i fredags. I am soooo pleased with it! Jag tog tillfället i akt att göra ett roligt litet kollage och förstärka min ögonfärg då jag älskar mina gröna ögon, även i mina mörkaste stunder då jag hatade i princip allt med mig själv och mitt utseende så var jag ändå nöjd över mina ögon, det är det enda jag aldrig varit missnöjd med, så jag ville förstärka min gröna ögonfärg lite! :) Det finns dock bilder där mina ögon lyser sådär grönt utan hjälp, de ändrar ibland sin "gröna nyans", direkt efter att jag har gråtit tillexempel så är mina ögon otroligt gröna (som på bilden) och intensiva. Men nog slutskrivet om mina ögon, här är iallafall en bild på min hårfärg :) 

Jag hade så otroligt kul den här galna kvällen! Bästa 20-års festen någonsin.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0