Then Please Don't Touch

Nu är jag tillbaka, efter en helg som djur och husvakt hemma hos Elin där jag inte kom in på internet som jag alltid brukar göra annars, konstigt. Men nu så är jag tillbaka hemma. Med internet. Jag har haft en mysig helg med den finaste hunden och två urgulliga katter. Det känns lite ensamt ibland eftersom djur är fina men inte så mycket till sällskap när man vill ha ett samtal med någon. Men jag älskar dem och trots allt så räcker det. Jag hade Tobbe där också en natt men sedan var det jag och djuren och teven som höll varandra sällskap. Det svåraste med att vara där i huset är att det är Elins hus. Och då saknar man henne ännu mer än vanligt. Hon kommer hem om 4 månader bara! Men när man går runt där i huset och ser bilder på henne och minns allt man gjort i hennes tv-rum, i hennes kök, när man suttit och pratat i hennes trappa, när man lekt i hennes gamla rum som nu är föräldrarnas rum. Minnena finns liksom överallt. Nu låter det jättesorgligt, men jag saknar henne verkligen. Vi har haft många roliga stunder i hennes hus, i mitt hus och ute och i andra städer. Min fina vän! Det är det som är svårt med att ta hand om djuren, även om jag gärna gör det! :) Men jag saknar henne mer då. Det är allt. Nu ska jag fixa mig så jag och Tobbe kan dra ut. Ha en bra tisdag!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0