28nde December


Idag har jag varit ute i den iskalla snön och gått ca. 4.5 km. Jag dog ungefär 20 gånger, haha. Nu sitter jag här och kikar på lite bloggar och andra trevliga hemsidor. Jag ska snart träna lite i mitt rum, samtidigt som jag kikar på Desperate Housewives. Jag åt nyss julbord med familjen + Sandra. Ja, vi åt julbord 23-24 december också. Men nu är det bara jag, sis, Sandra, mamma och pappa. Eftersom sis åker hem igen imorgon och jag drar med Elin till Stockholm idag. Ja, jag kommer blir lite inaktiv igen. Jag och söta Elin åkter med tåget som går kl. 17.52 idag till Stockholm och vi kommer hem igen på tisdag. Så ni får ha det så bra tills dess. Jag hinner antagligen inte blogga mer idag, för jag måste kolla igenom min packning en gång till också. Huvudstaden - Here we come again! ;) Ha det super sötnosar!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0