Inköpt


Nu kommer bilderna på vad jag fick med mig hem efter min & Elins lilla runda på Kupolen, jag var ju faktiskt där i första hand för att leta present åt sis!

Detta fick jag med mig hem:




(Klicka på bilderna för att få dem större)

1. Ett överfallsalarm (hihi), ca 70kr, Ur&Penn.
2. Jag hoppas att ingen dömmer att jag lägger ut "undies" på min blogg, iallafall; ett par blåa & ett par rosa hipsters, ca 50 kr st, Only.
3. Fin härligt gul klänning som man kan ha med eller utan band på, ca 100 kr, Vero Moda.
4. Ett guldigt armband, ca 80 kr, Ur&Penn.

Plus presenter till syster, men dem kan jag avslöja imorgon (hon ville inte ha något för stort heller eftersom det måste få plats när hon flyttar på måndag) ;) Som sagt blev det inte så mycket idag, men det var en snabbis & vi kollade främst åt syster såklart :)

Nu ska jag fixa lite grejjor & sedan så ska jag sova, vi hörs imorgon!

Puss&kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0