Min katt, Tom-Tom.




Min söta katt Tom-Tom njuter av solen!

Jag tänkte presentera min underbart söta katt, Tom-Tom (aka TT).
Han är lite över två år gammal & helt crazy. Han är en blandning mellan norsk skogskatt & bondkatt.
Han är ganska puckad, men riktigt riktigt galet söt, så det kvittar hur (o)smart han är :)
Hur mysig som helst är han, och alldeles fluffig & mjuk med sin långa päls.
Han älskar uppmärksamhet & jag antar att han är lite bortskämd men han är så älskad så det går inte att låta bli att skämma bort honom lite. Haha.
Visst, alla katter är självklart söta, men man brukar ju alltid tycka om sitt egna husdjur liiite liiite mer. Eller hur?

Nu vet ni hur min söta lilla solstråle ser ut iallafall. Puss på er!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0