S Ö N D A G


Kollade en grej imorse. Blev glad. Sedan irriterad på familjen lite. Sedan halvt glad igen. Sedan lite irriterad. Nu är det chill. Inte arg, inte superglad. Men lite glad.
Ligger i sängen med datorn och katten. Nu har farmor åkt hem. Ser henne inte på 9 veckor. Det är trist. Riktigt trist.
Känner att jag inte har någon stor fantasi om vad jag ska skriva här. Så det blir ett halvlångt och tråkigt inlägg. Haha!

Idag ska jag sova över hos grannen igen ;) Vi ska kanske gymma. Kanske. Jag hoppas vi drar dit, haha. Ska snart byta kläder, sedan gå till Elin. Jag vet inte om hon är hemma från Egypten än. Hon kommer någon gång idag, haha.
Så jag går dit för säkerhets skull och matar katterna. Annars så kan jag ge dom nyckeln om dom har kommit hem, haha x) Så får jag ju se brunbrända Elin :P
Jag känner mig riktigt tråkig nu. Så jag ska sluta blogga. Jag ska fixa mig, sedan drar jag ut. Vill ut och springa 5 km, men det är så kallt. På gymmet finns det springband. Hahahaha :P
Om det inte blir gymmet idag så får jag köra lite styrka här hemma. Sedan blir det cheerleading imorgon ;D Jippey!

Nu drar tråkiga lilla jag, haha! Vi hörs senare! Ha det bra!


Cooler, better, stronger! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0