Sorry... Again


Förlåt, jag hann inte blogga igår heller, det var skola, direkt efter skolan så åkte jag till Kupolen, där träffade jag sötaste Cassie & så shoppade vi. Jag fick med mig tre saker hem, men ibland är det bra att man inte handlar upp allt man har ;P
Anyways, vi hade kul som vanligt. Vi snackade en massa & istället för att gå fel så glömde vi vilka affärer vi skulle till, haha!
Jag fick iallafall med mig:
- En varm sjal.
- Ett läppglans (Lipgloss experten Cassie sa att det skulle vara bra... And guess what? It was ;D)
- Ett lås till skåpet i skolan x)

Så fikade vi lite, pratade en massa, köpte naturgodis m.m.
Nästa helg kanske jag ska sova hemma hos henne fredag-söndag! =) Maby, maby baby.. ;)

Sedan fick jag skjuts hem av pappa, så kom Elin, jag bytte om och så fick vi skjuts hem till Anna där det var fest =) Grattis också till Anna, hon fyllde år i tisdags och så har vi känt varandra i ett år nu =) <3
Det var kul och så, men sedan hämtade pappa oss runt 00.00, så åkte vi hem. Jag fixade mig och gick och la mig och sov. Imorse var det jobb as usually!
Nu vet ni varför jag  inte hann blogga igår :-P

Och jag är lika glad att jag kan prata med dig. Längtar tills nästa helg =) <3

Nu ska jag och Tobbe ut på promenad med vovven, sedan ska jag på Grease teatern ikväll med Elin, Anna & Viktor. Vi hörs ikväll eller så =) Imorgon kommer bilder på det jag köpte igår =) Ha det bra!

Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0