FAIRY DUST




Paris Hilton har givit ut ännu en parfym och jag gillade verkligen hennes första doft som jag köpte två flaskor av. De andra parfymerna har också luktat gott men jag har inte inhandlat dom själv. Men nu har hon en ny parfym i samlingen, som heter så fint som Fairy Dust. När denna kommer till Lindex så ska jag genast ta en runda in dit och lukta lite på den :) Luktar den lika gott som namnet är fint så köper jag den på en gång ;) Flaskan ser så söt
ut och namnet får parfymen att låta mystisk, väldoftande och vacker.


Parfymen inleds med blommiga toppnoter av rosa pioner och apelsinblomma för att sedan avsluta med en bubblande doft av mousserande Prosecco Accord. I hjärtat av Fairy Dust finns en bukett av gardenia och vattenlilja, med en felfri blandning av persikonektar. Tillsammans uttrycker dessa doftnoter en lekfull kvinnlighet. Längst ner i doften finner vi en blandning av krämig vanilj och myskig kashmir inlindade i en ekig doft som verkligen är kittlande.

Parfymen (50 ml) finns på bland annat Nelly.com för 475 pix.
Men man vill ju kunna lukta på parfymen innan man slår till, eller hur? ;)





Nu ska jag tänka så det knakar om vad jag ska göra i min broschyr ;) Wish me good luck darlings! :)
Ni får ha det bra och så hörs vi! :)
Imorgon får jag sportloooooooooooooooooooooooooooooooooooooov!! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Puss&Kram, Sanna!♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0