Flashpoint


Jag kikade in i teverummet precis när ett program som heter "Flashpoint" började. Till min stora och glada, förvåning, så var Amy Jo Johnson med i serien. Jag förälskade mig i henne i "Perfect Body", där hon spelar en jätteduktig gymnast som får anorexia. Hon är så vacker och så duktig (och hon är/var själv gymnast så det är antagligen hon själv i "Perfect Body" som gör alla skitduktiga gymnastikscener. Så jag blev jätteglad och tittade på hela "Flashpoint". Det stod att det är en kanadensisk serie, så jag hoppas att det går nästa lördag också :) För det betyder att jag får se mer av serien och duktiga Amy, fler gånger :) Serien är från 2008, så den är ganska ny också, men Amy ser precis likadan ut som i "Perfect Body", förutom den anorektiska kroppen såklart, haha! ;) Mina favoritskådespelerskor som jag kan se om och om igen just nu är (ingen speciell ordning): Kate Hudson, Amy Jo Johnson & Sarah Jessica Parker. Hela gänget i DH är också favoriter såklart, eftersom jag har börjat samla på DH nu ;)
Jag älskar alla i Vänner, alla i SATC och alla i DH, plus att Kate är aktuell i "Bröllopsduellen" nästa vecka också :) Jag ska definitivt se den på bio med en kompis ;) Men nu ska jag dra ner och duscha, vilket jag skulle göra förut, men då fastnade jag ju som sagt framför teven, haha! Vi hörs imorgon kanske! Ha en mysig lördag! :)


Vackra (och talangfulla) Amy som
polis i serien Flashpoint.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0