Lördag


Jag funderar på att ha en bloggfri dag varje vecka, eftersom jag har ganska få läsare så känns det liksom som att jag kan skippa en dag i veckan att skriva på. Vi får se hur det blir och isåfall vilken dag...
Idag mår jag inte så bra, så idag blir det att vara ensam. Om jag blir bättre senare så ska jag träna ofcourse! :)
Promenterat 4 km i kylan idag iallafall. Det är ju något... Jag längtar något sjukt till våren, då blir det springa i 5 kilometers spåret varje vecka :)
Så finns det en orsak till att jag längtar till våren. Då får jag träna mer med axeln. Just nu är det så begränsat, det enda jag kan göra är situps, promenad och cykling ungefär... Och det blir jag helt  tokig av!! Jag som ÄLSKAR att träna. Nej, på våren blir det träna som en galning :) Jag ska springa varje vecka och utnyttja mitt gymkort mer igen, då när jag kan liksom :) Nej, nu ska jag sluta sitta här på mitt stora arsle och inte göra något, haha. Jag ska nog ut och gå en sväng och sedan blir det minsann träna i mitt rum, samtidigt som jag ska kika på sista DH avsnittet av säsong 3 ;)
Nästa vecka kommer säsong 2 i min brevlåda, grrreeeeat :)

Jag funderar också på att börja dansa, eftersom cheerleadingen inte finns kvar. Vad tycker ni? Ska jag ge dansen en chans igen? Vi hörs.


Den här snyggingen var det ett tag
sedan vi såg här nu! <3

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Det är klart du ska dansa! Jag vill dansa, dans är kul. Dans är livet. Jag ångrar så att jag aldrig började dansa. Jag ska tvinga mina barn att dansa ^^

2009-01-13 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0