Lördag


Farmor är på besök. Kan inte vara inne på datorn då. Hon tål inte elektroniken från datorer. Men nu sitter jag på övervåningen. Resten nere. Så kan blogga lite. Men kommer nog inte blogga så mycket resten av dagarna hon är här. Jag tycker det är kul med henne här och tänker inte sitta i ett annat rum med datorn då ;) Me love my grandma! <3
Jag gör inget särskilt. Jag chillar med datorn. Tom-Tom ligger och sover bredvid mig. Sitter och laddar in ny musik i mobilen och skriver med Vinthujan på msn. Annars så händer inte särskilt mycket just nu. Haha. En skön lördag med andra ord.
Men nästa lördag, då ni. Då kanske, men bara kanske det blir klassfest igen. Så jävla pepp. Hoppas den blir nästa helg :) Mp1b, vi har så sjukt härliga klassfester :) <3
Imorgon ska jag inte jobba, lite smått förkyld än och förra helgen blev jag värre av att jobba, så imorgon ska jag inte jobba. Jag vill inte riskera bli sjuk en tredje vecka, haha.

Imorgon börjar februari då, hoppas hoppas hoppas på att våren ska komma med raketfart. Jag är trött på kylan. På att gömma mig under stort hår, långa tjocka tröjor, halsdukar och vantar överallt jag går. Inomhus också.
Usch och fy!
Klädstilen blir så begränsad under vintertider. Man vill ju först och främst slippa frysa. Vilket jag gör även om jag har fem tröjor på mig :/

Jaja, nu ska jag sticka iväg en liten stund. Ha en mysig lördag på er!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0