sjukdom


Jag är sjuk.
Precis som flera stycken i min klass är.
Alla som är sjuka var också på festen i lördags... Hmmmm...
Undrar om någon varit småsjuk och smittat en i klassen som smittat en annan i klassen osv osv?!
Eller så kanske det är pga att vi tjejor (och killar)
stod ute i den iskalla snön efter midnatt i
våra tights och klänningar i lördags?
Vad orsaken än är så är vi iallafall sjuka.
Jag är förkyld, hostig, lite halsont och hängig.
It.sucks.big.time.
Jag kan hitta en positiv grej,
jag slipper sitta och frysa arslet av mig i skolan.
Mihi.
Jag missar faktiskt inte så mycket i skolan.
Bara matten.
Men jag har matteboken med mig hem så jag får
helt enkelt ta tag i mig själv och sätta mig
ner och räkna lite matte.
Men inte idag, för idag fick jag äntligen
Desperate Housewives säsong 2 ;)
Så nu ska jag krypa ner i min säng
och vara sjuk framför DH season twooo! ;)
Ha det bra och håll er friska nu! :)♥

Puss&Kram, Sanna!♥♥♥♥

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0